بک لینک و نکات مربوط به آن؛

آشنایی با مفهوم کلی بک لینک و انواع آن

بک لینک چیست؟ آیا اگر از شما سؤال شود بک لینک چیست؟ با آن آشنایی دارید؟ آیا استفاده از بک لینک در وب سایت تأثیر مثبت دارد یا منفی؟

در حال حاضر تعریف درست و دقیقی از این سؤال که بک لینک چیست؟ در میان مردم و کاربرانی که از فضای مجازی استفاده می‌کنند وجود ندارد. و اگر سؤال شود که بک لینک چیست؟ گمان می‌کنند که منظور همان تبلیغات متنی است که در بیشتر سایت ها وجود دارد و فکر می‌کنند که به وسیله آن‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه به تبلیغ متنی خدمات و محصولات خود در سایت های مختلف بپردازند که این فرضیه و تعریف اصلاً درست نبوده و اشتباه است. در ادامه با ما همراه باشید تا تعریفی دقیق و جامع به زبانی ساده در مورد این موضوع که بک لینک چیست؟ برای شما داشته باشیم.

بک لینک چیست؟

بک لینک‌ها به همراه سئو از مهم‌ترین مسائل در دنیای اینترنت برای طراحی و ساخت یک سایت، محسوب می‌شوند. بک لینک ها یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی هستند. به طور کلی برای بک لینک تعریف‌های متفاوتی وجود دارد ولی شاید به زبان ساده و روان بتوان گفت بک لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر است. یعنی هر زمان که یک وب‌سایت به شما لینک دهد، یک بک لینک برای شما ایجاد شده است. هر چه تعداد بیشتری بک لینک در سایت خود داشته باشید، بی شک سایتتان جذاب‌تر خواهد بود. حال این بک لینک‌ها می‌توانند از سایت‌های مختلف باشند و یا باعث بهبود و پیشرفت در کار شما شده یا باعث افت سایت شما شوند و تأثیر منفی بر روی آن بگذارند. بک لینک‌هایی برای یک سایت مناسب و مفید هستند که به صورت طبیعی به وسیله ی مدیر سایت یا نویسندگان سایت ایجاد شده است. در این متن تا حدودی با مفهوم این که بک لینک چیست؟ آشنا شدیم.

فواید بک لینک

در بالا با مفهوم این سؤال که بک لینک چیست؟ آشنا شدیم. بک لینک ها برای سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در واقع از آن‌ها می‌توان به عنوان اعتبار یک وبسایت نام برد و نشانه ی رضایت مندی کاربران از یک سایت برای موتورهای جستجو محسوب می‌شوند. و از دیگر فواید آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ترافیک ارجاعی: از فواید بک لینک این است که در گرفتن ترافیک ارجاعی کمک بسیاری می‌کند.
  • افزایش رتبه به شکل طبیعی: به کمک آن‌ها می‌توان در موتور جستجو رتبه بالاتری داشت.
  • ایندکس سریع‌تر: به ربات‌های موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا راحت‌تر و سریع‌تر لینک های سایت شما را پیدا کرده و جستجو کنند.

بک لینک داخلی چیست؟

بک لینک داخلی که از آن به عنوان بک لینک درونی نیز یاد می شود، به این معنا است که شما میان صفحات یک سایت بک لینکی ایجاد کنید به طور واضح‌تر اینکه اگر صفحه‌ای از سایت شما به صفحه دیگر از همان سایت لینکی داده باشد شما یک لینک داخلی ایجاد کرده‌اید.

بک لینک خارجی چیست؟

در تعریف کلی و ساده بک لینک خارجی می‌توان گفت اگر سایتی به وب سایت شما لینکی را بفرستد این لینک دریافتی به عنوان لینکی خارجی محسوب می‌شود و همچنین اگر شما هم به سایتی لینک ارسال کرده باشید آن هم یک لینک خارجی در نظر گرفته می‌شود.

در متن بالا با جمله بک لینک چیست؟ آشنا شدیم و اطلاعات مختصری به زبان ساده در مورد بک لینک چیست؟ در اختیار علاقمندان به مباحث سئو و ساخت وب سایت قرار دادیم.

میزبان لینک به صورت حرفه ای و اختصاصی بک لینک ارائه می دهد ، جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

7 دیدگاه