رپورتاژ آگهی و نکات مربوط به آن؛

رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رپورتاژ آگهی چیست؟ مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟ در پاسخ باید گفت که رپورتاژ آگهی تبلیغ غیر مستقیم کالا و خدمات است و تاثیرگذاری بیشتر بزرگ ترین مزیت آن است.

شاید شما هم نام رپورتاژ آگهی را شنیده باشید و برایتان سوال پیش آمده باشد که معنی رپورتاژ چیست یا رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی در واقع یک شیوه جدید تبلیغاتی است که به وسیله آن به صورت غیرمستقیم به آگهی محصول یا خدمات خود می‌پردازید. در ادامه به معرفی رپورتاژ آگهی و مزایای آن می پردازیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر بخواهیم معنی واژه رپرتاژ را به صورت لفظی دربیاوریم، به معنای گزارش می‌باشد. حال اگر بخواهیم معنی رپرتاژ آگهی را پیدا کنیم، باید بگوییم که یک نوع تبلیغات در قالب گزارش است. رپورتاژ آگهی در واقع یک نوع تبلیغات غیرمستقیم در ظاهر بی‌طرفانه است، ولیکن در باطن سعی در معرفی یک کالا یا خدمات خاص را دارد.

در رپورتاژ آگهی، به جای آن که مستقیما به خدمات یا محصولاتتان اشاره کنید، در یک مقاله یا در قالب یک روایت، محصول خود را معرفی می نمایید و مزایای آن را بیان می کنید و آن را در یک روزنامه یا سایت خبری به چاپ می‌رسانید. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک هتل دارید و قصد تبلیغ هتل و جذب مسافر را دارید. به روش سنتی می‌توانید قیمت اتاق‌ها و تخفیف ها را در قالب یک آگهی چاپ کنید. راه دوم این است که به معرفی مکان های توریستی منطقه خود و امکانات و مزایای هتل خود بپردازید و آن را در قالب یک روایت از فردی که از هتل شما استفاده نموده است، بیان کنید.

ویژگی های رپورتاژ آگهی چیست؟

تفاوت تبلیغات معمولی با رپورتاژ آگهی چیست؟ در رپورتاژ آگهی، تمرکز بر روی محتوا است. رپورتاژ آگهی با توضیح و توصیف کامل و با استفاده از تصویر و فیلم در کنار یک لحن جذاب و به دور از اصطلاحات پیچیده به معرفی کالا و خدمات می‌پردازد و سعی دارد با بیان ویژگی‌ها و مزایای محصول ، کاربر را ترغیب به استفاده از آن‌ها نماید. لذا می‌توان گفت که در رپورتاژ آگهی تمرکز بر روی محتوا است ، در حالی که در تبلیغات معمولی این گونه نیست. رپورتاژ آگهی معمولا جذاب تر و گیراتر از تبلیغات معمولی‌ است.همچنین فردی که از طریق رپورتاژ آگهی با خدمات شما آشنا شده است، مشتری وفادارتری می‌باشد. چرا که با آگاهی و کسب اطلاعات کافی محصول یا خدمات شما را انتخاب کرده است.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ خبری یا آگهی یکی از موثرترین روش ها در تبلیغات اینترنتی است. اما رپورتاژ خبری چیست؟ در این روش شما یک خبر تبلیغاتی را در سایت های خبری منتشر و در چند مورد به وب سایت خود لینک می‌دهید. این کار مزایای بسیاری دارد. کاربران به سایت‌های خبری اعتماد بیشتری دارند و خود این موضوع موجب می‌شود که مطلب شما را مشتاقانه مطالعه کنند. خبر شما در کنار سایر اخبار منتشر شده و به مدت طولانی در آن سایت قرار دارد. همچنین معمولا سایت‌های خبری جزو رتبه‌های بالای موتورهای جستجو‌ هستند که همه این‌ها به معنای بیشتر و بهتر دیده شدن سایت و به تبع آن کالا یا خدمات شما خواهد بود. اما مزیت سئوی استفاده از رپورتاژ آگهی چیست؟ در پاسخ باید گفت که  لینک دادن به وب سایت شما از طریق یک سایت خبری معتبر، از یک سمت یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو و رتبه سایت و از سمت دیگر موجب بازدید بیشتر و بهتر سایت  و مطالب شما می‌گردد که کمک قابل توجهی به بالا رفتن رتبه سایت شما می‌کند.

موارد مناسب برای استفاده از رپورتاژ آگهی چیست؟

در مجموع می‌توان گفت که رپورتاژ آگهی موثرتر و مفیدتر از تبلیغات معمولی است. به خصوص در مواردی که دادن اطلاعات بیشتر موجب افزایش فروش می‌شود یا موردی که قیمت خدمات شما نسبت به رقیبان مشابه بیشتر است، استفاده از رپورتاژ آگهی برای دادن آگاهی بیشتر بهترین راه‌ حل است.

شرکت ما میزبان لینک به صورت تخصصی و حرفه ای برای شما تولید محتوا انجام می دهد و در صورت نیاز رپورتاژ آگهی شما را منتشر می کند ، جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

16 دیدگاه