صفر تا صد لینک سازی داخلی؛

آشنایی با نحوه لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی از جمله راهکاری های مهم در سئو به شمار می رود. لینک سازی یا لینک بیلدینگ در دو نوع خارجی و داخلی برای بالا بردن رنک وبسایت صورت می پذیرد.

لینک سازی یا لینک بیلدینگ یکی از مهمترین و اصلی ترین راهکارها در سئو محسوب شده که هر روزه بر اهمیت آن افزوده می شود. به طور کلی می‌توان گفت دو نوع لینک بیلدینگ وجود دارد که در این مطلب سعی داریم این موضوع را نیز تحت عنوان دیگر خدمات شرکت خود توضیح دهیم.

لینک سازی چیست؟

یکی از خدماتی که میزبان لینک در جهت بالا بردن رتبه سایت به شما ارائه می دهد، لینک سازی و یا لینک بیلدینگ است که با استفاده از لینک های موجود در صفحات مختلف این امکان را برای کاربران ایجاد می کنیم تا از یک صفحه دیگر با استفاده از آدرس وب سایت شما به سایت مورد نظرتان مراجعه کنند. در واقع با استفاده از لینک بیلدینگ می توان امکان حرکت در بین سایت های مختلف فضای مجازی را برای کاربران به وجود آورد. توجه داشته باشید که تقریبا لینک بیلدینگ یکی از سخت ترین و پیچیده ترین فعالیت های حوزه سئو است از این رو بهتر است این عملیات را به متخصصین با تجربه سپرده تا برای شما لینک های با کیفیت ایجاد کرده و در پیشبرد اهداف شما را یاری کنند. میزبان لینک با استفاده از نیروهای مجرب و کارشناسان بالقوه یکی از معتبرترین شرکتهای این حوزه می باشد.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی نوعی دیگر از مجموعه فعالیت ها و خدمات شرکت ما در زمینه سئو می باشد. برای این کار مطالب مختلف را از داخل سایت به دیگر صفحات یک سایت لینک می دهیم. در لینک بیلدینگ داخلی، صفحه لینک شده باید موضوع مرتبطی با کلمات آن داشته باشد به عنوان مثال اگر موضوع صفحه شما در مورد ورزش است باید به صفحه ای لینک داده شود که با همین موضوع باشد، زیرا در صورتی که موضوعات صفحات سایت ها با یکدیگر نامرتبط باشد گوگل سایت لینک شده را بی محتوا و بیهوده تصور می‌کند؛ پس لینک سازی داخلی باید برای صفحه مربوطه هدفمند باشد تا گوگل متوجه شود که سایت به صورت تخصصی در حال فعالیت روی کلمه ها می باشد. با این وجود لازم است کلمات کلیدی که برای لینک گذاری انتخاب می شود متنوع باشد و کاربر را به موضوع مورد بحث و مقاله جامع تری در همین باره ارجاع دهد. با توجه به این موارد شاید شما هم فکر کنید که لینک بیلدینگ کار ساده ای نیست پس بهتر است این فعالیت را به کارشناسان میزبان لینک واگذار کنید.

انواع لینک سازی داخلی

معمولاً افراد باتجربه ساختار وب را به گونه ای تصور می کنند که تمامی صفحات آن به یکدیگر متصل بوده و با استفاده از این لینکها کاربران می‌توانند از نقطه‌ای به نقطه دیگر رفته  و اطلاعات تکمیل تری در مورد موضوعی که می خواهند دریافت کرده و هرگز به بن بست نخورند. شما نیز می‌توانید با کمک نیروهای میزبان لینک سایت خود را به لینک های داخلی و خارجی مزین کرده و اعتبار بیشتری در گوگل به دست آوردید. مهمترین انواع لینک بیلدینگ داخلی که توسط کارشناسان ما برای وبسایت های مختلف در نظر گرفته می شود شامل لینک سازی اتوماتیک داخلی، لینک سازی دستی داخلی، لینک سازی در داخل محتوا، لینک سازی عکس ها، لینک سازی در صفحه اول سایت و لینک سازی در منو می باشد.

لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی در واقع پیچیده ترین فعالیت در حوزه سئو می باشد که کارشناسان ما به خوبی از پس آن برآمده و توانسته اند در این حوزه نیز نیاز مشتریان و رضایت آن ها را به خوبی جلب نمایند. باید در ساخت این نوع بک لینک نهایت دقت به کار گرفته شود زیرا توجه به اینکه ما می توانیم در چه سایتی لینک سازی انجام دهیم که موثرتر باشد یکی از مهمترین مطالبی است که سئو کاران باید به آن توجه کنند. اگر بخواهیم تعریف کلی از لینک بیلدینگ خارجی داشته باشیم می‌توان گفت که لینک بیلدینگ خارجی موجب می شود یک سایت دیگر از سایت شما تعریف کرده و کاربران را مجاب کند تا از سایت شما هم دیدن کنند این عمل باعث می شود گوگل به تایید دیگران بیشتر توجه نشان داده و سایت شما را جزو سایت های محبوب در نظر بگیرد. توجه داشته باشید که هر چه تعداد تأیید هایی که از طرف سایت های دیگر می‌گیرید بیشتر باشد محبوبیت شما در نظر گوگل بیشتر خواهد شد؛ با این وجود بهتر است از کارشناسان با تجربه از جمله سئو کاران میزبان لینک کمک بگیرید تا بتوانید از پنالتی شدن سایت خود جلوگیری نمایید. چرا که گوگل موتور بسیار هوشمندی است و در صورت مشاهده تخلف، سایت شما را پنالتی خواهد کرد.

مزایای استفاده از لینک سازی

حال با توضیح این مطالب شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که فواید لینک بیلدینگ در سئو چه می باشد. بهتر است بدانید برای اینکه محتوای وب سایت شما در موتور جستجوگر گوگل رتبه بگیرد نیاز است که از لینک استفاده کنید. زیرا همانطور که گفته شد از طریق این لینک ها گوگل می تواند پست ها و صفحه های سایت شما را پیدا کرده و به شما امتیاز بدهد. توجه داشته باشید که اهمیت لینک های داخلی بیشتر از لینک بیلدینگ خارجی می باشد زیرا گوگل می تواند بهتر  ساختار وب سایت شما و ارتباط صفحات را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهد. با توجه به اهمیت لینک بیلدینگ و اعتماد مشتریان عزیزمان، خوشبختانه ما توانسته ایم بیش از هزار نمونه کار را در این راستا با موفقیتی عظیم برای مشتریان خود فراهم نموده و سایت های آن ها را در بالاترین رنک قرار دهیم؛ که نتیجه این امر افزایش مشتریان و مخاطبان آن ها بود.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

4 دیدگاه