تعریف اولیه تولید محتوا برای سایت؛

تولید محتوا و اهمیت آن در بهبود رتبه سایت و جذب مشتری

توضیحاتی در مورد این که تولید محتوای متنی چیست و خدماتی که در مورد تولید محتوا توسط میزبان لینک انجام می شود.

تولید محتوا یعنی براساس موضوعی که سایت برای آن ایجاد شده، مطالب جدید منتشر کنیم. همیشه در تولید محتوا، نیاز کاربران را در نظر بگیرید.

تولید محتوا یکی از مهمترین مواردی است که برای پیشرفت سایت و رسیدن به جایگاه مطلوب در میان سایت های مختلف، اهمیت فراوانی دارد.احتمالا شما هم قصد دارید سایت شخصی یا فروشگاهی و یا هر نوع وب سایت دیگری را راه اندازی کنید، شاید هم مدتی است که سایت خود را مدیریت می کنید اما از عملکرد آن رضایت ندارید، چون آنگونه که شما می خواهید ظاهر نشده است.

این که گفته شده اضافه کردن محتوای جدید باعث پیشرفت سایت می شود و مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد، درست است. اما واقعیت ماجرا این است که هر محتوایی نمی تواند اینگونه عمل کند. نکاتی را باید در این مورد رعایت کرد که بسیار مهم هستند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

تولید محتوا چیست ؟

تولید محتوا یعنی براساس موضوعی که سایت برای آن ایجاد شده، مطالب جدید منتشر کنیم. نکته ی مهم این است که هر فردی نمی تواند این کار را انجام دهد. تولید محتوا باید توسط متخصصان آن موضوع انجام گیرد، زیرا با این کار محتوای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار است و همین امر می تواند موجب جلب نظر کاربران جدید و همچنین موتور های جستجو شود. به همین دلیل است که تاکید می کنیم که هر محتوایی را نباید منتشر کرد. اگر کیفیت محتوایی که در سایت قرار می دهید پایین باشد علاوه بر این که کاربران را جذب نمی کند حتی باعث از دست دادن مخاطب های فعلی سایت نیز می شود.

تاثیر تولید محتوا در موتور های جستجو :

موتور های جستجوی معروف ( گوگل، یاهو و بینگ )، فیلتر های زیادی را برای بررسی سایت ها و رده بندی آن ها جهت نمایش در نتایج جستجو دارند و هر لحظه این فیلتر ها را اپدیت می کنند که بتوانند بهترین سایت ها را به نحو صحیح شناسایی کنند.

این موتور های جستجو تا جایی پیشرفت کرده اند که می توانند کیفیت محتوای سایت ها را تشخیص دهند. بنابراین اگر جهت تولید محتوا این موضوع را در نظر نگیرید و مطالب که در سایت منتشر می کنید کیفیت پایینی داشته باشد، نباید انتظار حضور سایت خود در صفحه اول نتایج موتور های جستجو را داشته باشید و همین مساله تاثیر مستقیمی بر افت بازدید از سایت می گردد.

رابطه تولید محتوا و جذب مشتری :

در این جا از کلمه مشتری استفاده کردیم، زیرا اگر سایت ما یک فروشگاه باشد ما باید به دنبال جذب مشتری برای محصولاتی که از طریق سایت جهت فروش قرار داده ایم، باشیم.

وقتی هدف از ایجاد سایت، فروش کالا یا خدمات باشد آنگاه اهمیت تولید محتوا بیشتر می شود. وقتی که عملکرد ضعیفی در تولید محتوا داشته باشید و سایت فروشگاهی شما تعداد بازدید کمی داشته باشد، محصولات شما فروش نمی رود و حتی هزینه های سایت هم به آن اضافه می شود.

برای سایت های دیگر که فروشگاهی نیستند نیز همین مشکل وجود دارد. پس می توانید با تولید محتوای با کیفیت از این مشکلات جلوگیری کنید و شاهد پیشرفت جایگاه سایت خود باشید.

تولید محتوای جذاب :

فاکتور دیگری می تواند در زمینه تولید می تواند کیفیت محتوا را دو چندان کند، انتشار محتوای جذاب است. شما با انتشار محتوای جذاب در سایت می توانید به راحتی رقبای خود را کنار بزنید. شاید با خود فکر کنید که خیلی از افراد سابقه ی زیادی در این زمینه دارند و محتوا های با کیفیتی را منتشر می کنند.

واقعیت این است که در دنیای امروز با توجه به رقابت حساسی که وجود دارد، شما با تولید محتوا جذاب می توانید خیلی از افرادی که حتی سابقه زیادی جهت تولید محتوا دارند را پشت سر بگذارید. به علت زیاد شدن سایت و انتشار مطالب به اشکال مختلف، کسی می تواند موفق باشد که محتوای جذاب منتشر کند. بنابراین به سابقه دیگران فکر نکنید و فقط به توانایی های خود تکیه کنید و شروع به تولید محتوای جذاب کنید که مورد توجه بازدید کنندگان از سایت قرار بگیرد.

تولید محتوا و نیاز کاربر :

همیشه در تولید محتوا، نیاز کاربران را در نظر بگیرید و به آن توجه ویژه داشته باشید. بسیاری از کاربران زمان زیادی را صرف یافتن مطالب مورد نیاز خود در سایت های مختلف می کنند. هنگامی که شما بتوانید نیاز های کاربران را پوشش دهید، آنگاه کاربران، سایت شما را به عنوان منبعی معتبر برای رفع نیاز های خود می پندارند. همین امر باعث معرفی سایت شما به دیگران، افزایش بازدید سایت و در نتیجه ارتقا جایگاه سایت می شود. پس ساده با این موضوع برخورد نکنید.

اهمیت جزئیات در تولید محتوا :

حتما شما هم به سایت هایی برخورد کرده اید که به مطالب منتشر شده به صورت سطحی پرداخته اند و در نهایت بعد از خواندن مطالب اطلاعات ناقصی را به کاربر منتقل می کنند که باعث می شود کاربران برای اطلاعات کاملتر به سایت های دیگر مراجعه کنند. باید دقت داشته باشید که هنگام تولید محتوا نباید مطالب را سطحی بیان کنید بلکه محتوا باید جزئیات را در حدی بیان کند که کاربر برای تکمیل موضوع مورد نظرش به سایت های دیگر مراجعه نکند. هنگامی که کاربر، سایت شما را اینگونه ببیند قطعا برای بازدید مجدد، سایت شما را انتخاب نمی کند و به همین سادگی مخاطبان سایت کاهش پیدا می کند.

نتیجه گیری :

امروزه به دلیل رقابت شدید سایت ها برای ارتقا جایگاه و افزایش بازدید کننده، تولید محتوا اهمیت بالایی دارد. نکاتی که در این مقاله گفته شد می تواند شما را در مدیریت بهتر سایت، افزایش بازدید کننده و بالا بردن جایگاه سایت و قرار گرفتن در صفحه نخست نتایج موتور های جستجو به خصوص موتور جستجوی گوگل، یاری نماید.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید و مورد رضایت شما واقع شده باشد.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است