تعریف سئو و بهینه سازی سایت؛

سئو سایت مزایا و کاربرد های آن

توضیحاتی در مورد این که سئو و بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد و خدماتی که توسط میزبان لینک توسط سئو ارائه داده می شود چیست.

با سئو سایت میزان ترافیک سایت افزایش خواهد یافت. با داشتن سئو حرفه ای، برند ها ایجاد می شوند. سئو تاثیر فراوانی در بازدید از وب سایت دارد.

اگر قصد ایجاد یک وب سایت برای راه اندازی کسب و کار خود دارید یا اگر مدت هاست دارای سایت هستید، قطعا نام سئو را شنیده اید. امروز قصد داریم شما را با سئو آشنا کنیم و از مزیت ها و کاربرد های آن در کسب و کار اینترنتی و بهبود جایگاه سایت در نتایج موتور های جستجو، صحبت کنیم. در ادامه سئو را تعریف می کنیم، سپس به مزایا و کاربردهای آن می پردازیم.

سئو چیست؟ و چگونه به وجود آمد؟

سئو یا همان SEO، مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد که معادل فارسی آن، بهینه سازی کردن سایت برای موتورهای جستجو است. در اوایل ظهور اینترنت به صورت عمومی، دسترسی به اطلاعات بسیار دشوار بود. به طوری که جهت استفاده از اطلاعات سایت ها باید تمام مشخصات آن ها را می دانستید. با ابداع موتور های جستجو، گام مهمی برای رفع این مشکل و سهولت دسترسی به اطلاعات برداشته شد.

به مرور که تعداد سایت ها زیاد شد، موتورهای جستجو تصمیم گرفتند با توجه به مطالبی که در سایت ها منتشر می شود، آن ها را اولویت بندی کنند. این موضوع باعث ایجاد رقابت میان سایت ها شد که بتوانند در جایگاه بهتری در نتایج جستجو ها قرار بگیرند.

و اینگونه SEO به وجود آمد و هم اکنون به عنوان مهمترین شاخص برای ارتقا جایگاه سایت و افزایش بازدید کننده، می توان از آن نام برد.

نقش سئو در بازاریابی دیجیتال :

هنگامی که قصد دارید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. یکی از دغدغه هایی که دارید تعداد بازدید کنندگان از سایت است. طبیعتا اگر در صفحات اول نتایج موتور های جستجو نباشید، امکان دیده شدن سایت شما جهت فروش کالا یا ارائه خدمات ضعیف می شود و کسب و کار اینترنتی شما عملا شکست می خورد.

اینجاست که نقش SEO و اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال مشخص می شود. اگر بتوانیم سایت خود را به گونه ای سئو کنیم که در صفحات اول نتایج موتور های جستجو، به خصوص موتور جستجوی گوگل قرار بگیرد. تعداد بازدید کنندگان افزایش یافته و به راحتی می توان کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرد.

باید دقت داشته باشیم که موتور های جستجو الگوریتم های که برای تعیین رتبه سایت ها دارند را همواره اپدیت می کنند و همین امر ضرورت استفاده از یک سئو کار حرفه ای و به روز را دو چندان می کند. به دلیل رقابت شدید سایت ها در به دست آوردن رتبه بالاتر در موتور های جستجو، باید یک سئو کار حرفه ای جهت بهینه کردن سایت خود، به کار بگیرید.

میزبان لینک با چندین سال سابقه فعالیت در این حوزه، دارای بیش از ۲۵۰ نمونه کار می باشد و این اطمینان را به شما می دهد که با متخصصان مجرب و با سابقه ی کاری بالایی که در اختیار دارد، سایت شما را به بهترین شکل ممکن سئو می کند و به کسب و کار شما با افزایش بازدید کنندگان و ارتقا جایگاه سایت، رونق می بخشد.

انواع SEO :

به طور کلی سه نوع SEO وجود دارد که عبارتند از : SEO سیاه، SEO سفید و SEO خاکستری.

در ادامه هر سه مورد را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

سئو سیاه یا کلاه سیاه :

در این روش برای سئو سایت از تقلب استفاده می شود، یعنی مبنای این روش گول زدن موتورهای جستجو می باشد. افرادی که از روش استفاده می کنند، می توانند در زمان کمتری سئو سایت را انجام دهند و رتبه سایت شما را بالا ببرند. اما باید بدانید که اگر موتور های جستجو متوجه این موضوع شوند سایت شما اسپم می شود و به همین سادگی که سایت ارتقا پیدا کرده بود، به همان راحتی سقوط می کند. استفاده از این روش اصلا توصیه نمی شود.

سئو سفید یا کلاه سفید :

می توان گفت اصولی ترین و بهترین روش سئو سایت، این روش است. زیرا در این روش از اصول صحیح موتور های جستجو برای SEO استفاده می شود. و هنگامی که سایت با این روش سئو شده باشد و به صفحه اول موتور های جستجو وارد شده باشد، به راحتی این جایگاه را از دست می دهد، چون موتور های جستجو علاقه زیادی به اینگونه سایت ها دارند. سئو سایت با این روش زمان بیشتری لازم دارد و هزینه آن بیشتر است اما با توجه به نتیجه کار این هزینه بیشتر کاملا مناسب و منطقی است.

میزبان لینک با این روش، SEO انواع سایت های شرکتی، شخصی، خبری و فروشگاهی را انجام می دهد و با توجه به سابقه کاری زیاد در این زمینه و داشتن نمونه کارهای فراوان، بهترین سئو برای سایت شما را تضمین می کند.

سئو خاکستری یا  کلاه خاکستری :

این روش ترکیبی از SEO سفید و سیاه می باشد. به این صورت که بعضی از اصول صحیح را در سئو سایت به کار می برند اما در کنار آن ها از راه هایی که در روش سیاه وجود دارد نیز استفاده می کنند. همانگونه که روش سیاه را به شما پیشنهاد نکردیم این روش هم از نظر ما مردود است. زیرا سئو سایت با این روش ها ریسک بالایی دارد و با توجه به عواقب آن استفاده از این روش ها را توصیه نمی کنیم.

اهداف سئو :

– باعث برخورداری سایت از رتبه بهتری در نتایج موتور های جستجو می شود.

– با سئو سایت میزان ترافیک سایت افزایش خواهد یافت.

– می توان از آن به عنوان بهترین ابزار جهت تبلیغات یاد کرد.

– با داشتن سئو حرفه ای، برند ها ایجاد می شوند.

– فروش محصولات سایت افزایش پیدا می کند.

– تاثیر فراوانی در بازدید از وب سایت دارد.

نتیجه گیری :

در این مقاله به ابعاد مختلفی از SEO سایت پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که سایت بدون SEO عملا جایگاهی ندارد و می توان آن را مهمترین مورد در معرفی و بهبود رتبه سایت دانست. سایت خود را جهت SEO به متخصصان این حوزه بسپارید، زیرا این کار به شدت تخصصی است.

شرکت ما با تخصصی که در این زمینه دارد با کمک متخصصان با تجربه و همواره به روز، سئو انواع سایت ها را مطابق با آخرین استاندارد های موجود برای شما مشتریان گرامی به صورت تضمینی و اصولی انجام می دهد.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید و همواره سایتی به روز و با رتبه بالا داشته باشید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

یک نظر