طراحی سایت توسط میزبان لینک؛

چرا ایجاد و طراحی سایت برای کسب و کارتان ضروری است؟

طراحی سایت و اینترنتی کردن کسب و کار مزیتهای فراوانی از جمله جذب مخاطب بیشتر و کاهش هزینه ها را در پی دارد. برای طراحی سایت های مختلف با ما تماس بگیرید.

امروزه اینترنت نفوذ غیر قابل باوری در سبک زندگی ما پیدا کرده است. هر کسب‌و‌کاری که به دنبال موفقیت و جذب مخاطب و مشتری بیشتر باشد، ناگزیر به استفاده از اینترنت در فضای کسب‌ و‌ کار خود است. برای نیل به این هدف، احتیاج به طراحی سایت حرفه‌ ای متناسب با نیازهای خود دارید. در ادامه به معرفی دانش طراحی سایت و بررسی مزیتهای آن می‌پردازیم.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای ایجاد یک پایگاه وب بر روی اینترنت صورت می‌گیرد. طراحی سایت شامل دانش‌ها و مهارتهای مختلفی می‌شود. از ایده‌یابی و طراحی گرافیک گرفته تا کدنویسی و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو. هدف از ایجاد این وب سایت می‌تواند تجاری برای فروش محصولات یا خدمات، خبری یا آموزشی باشد.

تاریخچه طراحی سایت

دانش طراحی سایت، دانش با‌ سابقه‌ای نیست و سابقه آن در حدود ربع قرن است. اولین وبسایت دنیا توسط تیم برنرزلی در سال ۱۹۹۱ به وجود آمده است. این وبسایت ساده‌ترین شکل ممکن را داشته، بدون استفاده از هیچ تصویر، صوت یا المان گرافیکی‌. با پیشرفت علوم کامپیوتر، دانش برنامه‌نویسی وب و مرورگرهای اینترنتی نیز گسترده‌تر شده و تکنولوژیهای مختلف وارد دنیای وب گردید. استفاده از المانهای گرافیکی مختلف، ایجاد تعامل با کاربر، استفاده از تصاویر، صوت و ویدیو و تکنولوژی‌هایی همچون ajax محیط امروزه وب سایتها را بسیار جذاب و کاربر پسند نموده است.

چه کسانی به طراحی سایت نیاز دارند؟

استفاده از اینترنت محدودیت مکانی و زمانی را از بین می‌برد. همین مسئله موجب می‌شود که ایجاد یک وب سایت انگیزه‌های مختلفی داشته باشد. یکی از مهمترین اهداف طراحی سایت الکترونیکی کردن و بهبود فضای کسب‌ و‌ کار است. هر کسب‌ و‌ کار فیزیکی قابلیت تبدیل شدن به کسب‌ و‌ کار اینترنتی را دارا می باشد. به عنوان مثال، امکاناتی که در یک فروشگاه اینترنتی فراهم است، به راحتی نمی‌ توان در فروشگاه فیزیکی پیاده‌سازی کرد. در یک فروشگاه اینترنتی فرد می‌تواند اقلام مختلف کالا را مشاهده نموده، ویژگی‌ های هر کالا را بررسی کرده ، قیمتها را با هم مقایسه و در آخر اقدام به خرید کالا نماید. بدون این که نیاز باشد از خانه بیرون آمده و مدت زمان زیادی را در رفت‌وآمد و یا ترافیک بگذارند.  اهداف دیگر از ایجاد وب‌سایت، می‌تواند اهداف آموزشی، اطلاع رسانی یا سرگرمی باشد. به طور کلی هر شخص علاقه مند به اینترنت ، می‌تواند برای خود یک وبسایت داشته باشد و توانایی و دانش خود را با میلیونها نفر به اشتراک بگذارد.

داشتن ارتباط دائم و موثر با مشتری و مخاطبان با طراحی سایت

گسترش استفاده از اینترنت، موجب شده که بسیاری از کسب‌و‌کارها به سمت کسب‌ و‌ کارهای نوین و اینترنتی کشیده شود. در ادامه به معرفی برخی مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت می‌پردازیم.

اطلاع رسانی در مورد محصولات و ارتباط با مخاطبان

با طراحی سایت ، به راحتی می‌ توانید محصولات و خدمات خود را با استفاده از متن، تصاویر و ویدیو به طور کامل معرفی نمایید. همچنین به راحتی می‌ توانید با مخاطبین خود ارتباط داشته و نظرات و پیشنهادات را بشنوید.

جذب مشتری و مخاطبان جدید از طریق موتورهای جستجو

امروزه استفاده از موتورهای جستجو برای پیدا کردن نیازهای خود امری بسیار متداول است. اگر طراحی سایت شما بهینه باشد، می‌توانید از طریق موتورهای جستجو مشتریان و مخاطبان جدید برای وب‌ سایت خود جذب نمایید.

 کاهش هزینه‌ها و جذب مشتریان و مخاطبان جدید با طراحی سایت

استفاده از اینترنت محدودیت‌های زمانی و مکانی را از بین می‌برد. با داشتن سایت، با طراحی سایت، نیازی به حضور فیزیکی نیروی کار جهت انجام فروش یا دریافت هزینه نیست. این مساله هزینه‌های اولیه و جاری یک کسب و کار را به شدت کاهش داده و حتی در مواردی که نیاز به نیروی کار دارید، می‌توانید این کار را از طریق دورکاری انجام دهید.

تبلیغات کم هزینه و موثر

اینترنت دهها میلیون کاربر در ایران و صدها میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این یعنی که شما با پرداخت هزینه‌ای اندک، برای مدتها وب‌ سایت خود را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهید.

مراحل مختلف طراحی سایت

از زمانی که تصمیم به ایجاد یک وب‌ سایت گرفته می‌شود تا به رسیدن به مرحله اجرا و نهایی شدن، مراحل مختلفی باید طی شود.

نیازسنجی و هدف اولیه

در وهله اول بایستی هدف از ایجاد یک سایت مشخص شود. مسائلی همچون این سایت قرار است چه خدماتی اریه دهد؟ چه مخاطبینی داشته باشد؟ برای رفع چه نیازهایی ساخته می‌شود؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و.. . پس از مشخص شدن نیازهای اولیه، اطلاعاتی همچون متن، لوگو، اطلاعات تماس، نمونه‌کارها و … که بایستی در وب‌ سایت درج گردد، مشخص و تحلیل می‌گردد.

طرح گرافیکی اولیه

گرافیک وب‌ سایت نقش بسزایی در طراحی سایت و ایجاد تعامل با کاربر دارد. چرا که اولین چیزی که کاربر از وبسایت می‌بیند، گرافیک وب سایت است. اگر گرافیک یک وبسایت زیبا و چشم نواز طراحی شده باشد، کاربر را ترغیب به ماندن در وب سایت می‌ نماید. پس از مشخص شدن طرح نهایی گرافیک وب سایت، نوبت به تبدیل این طرح به زبان قابل فهم برای مرورگرهای اینترنتی است .این مرحله خود غالبا در دو قسمت طراحی فرانت اند و بک اند صورت می‌گیرد. طراحی front end به طراحی قالب و ظاهر سایت با استفاده از زبان‌های html,css و javascript صورت می‌گیرد. برنامه نویسی بک اند یا برنامه نویسی سمت سرور با استفاده از یکی از زبان‌های برنامه نویسی سرور همچون php ،asp یا دیگر زبان‌ها صورت می‌گیرد.

تست نهایی وبسایت

در این مرحله تست نهایی و بارگذاری وبسایت صورت پذیرفته و اشکالات احتمالی رفع می‌گردد. اکنون طراحی سایت تمام و سایت آماده تحویل و بارگذاری بر روی هاست یا سرور است. در این مرحله بارگذاری بر روی سایت صورت گرفته و آموزش‌های لازم به کارفرما برای کار با وب سایت داده می شود. همچنین در صورت لزوم، برای مدتی  خدمات پشتیبانی توسط شرکت طراح سایت ارائه می‌ شود.

طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه برای موتورهای جستجو

آمارها نشان می‌دهد که استفاده از موبایل ها و تبلت ها در گشت‌وگذارهای اینترنتی به طور قابل توجهی افزایش داشته و حتی در مواردی استفاده از آنها، از لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی پیشی گرفته است. اگر می‌خواهید وبسایت شما از این گروه جذاب کاربران محروم نباشد، سایت شما بایستی طراحی ریسپانسیو داشته باشد. به عبارت دیگر در تمام دستگاه‌ها با صفحات نمایش مختلف به صورت کاملا مرتب و منظم و به صورت یک شکل نمایش داده شود. درصد بالایی از ورودیهای وبسایت‌ها از طریق موتورهای جستجو است و این که سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاریتان، در صفحه‌ های ابتدایی نتایج جستجو گوگل قرار گیرد، موفقیت کسب‌ و‌ کارتان را تضمین می نماید. ارائه خدمات سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسته به درخواست کارفرما توسط شرکتهای طراحی سایت صورت می‌ پذیرد.

طراحی انواع سایت توسط میزبان لینک

اگر به دنبال تحول در کسب‌ و کار و طراحی سایت حرفه‌ای، ریسپانسیو و بهینه برای موتورهای جستجو هستید، برای مشاوره و سفارش با میزبان لینک تماس بگیرید. طراحی انواع سایتهای فروشگاهی، شرکتی، شخصی، خبری و… منطبق با نیازهای شما و با محیط کاربری جذاب و چشم‌نواز با استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیای وب توسط شرکت ما با هزینه و پشتیبانی مناسب صورت می‌پذیرد.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است