تمامی مزایای خرید رپورتاژ آگهی

از جمله مزایای رپورتاژ آگهی بهبود رتبه سایت را می توان نام برد. همچنین رپورتاژ آگهی سبب افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش محصول شما خواهد شد.

امروزه تبلیغات در فضای اینترنت یکی از روش های افزایش درآمد و همچنین افزایش رنک وب سایت شما به حساب می آید. یکی از روش هایی که به راحتی رنک وب سایت شما را بهبود خواهد بخشید رپورتاژ آگهی است چرا که از طریق قرار دادن لینک سایت شما در وب سایت های معتبر بازدید بیشتر و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت. در ادامه توضیحات کامل تری راجع به رپورتاژ آگهی ذکر شده است.

رپورتاژ آگهی

شاید اسم رپورتاژ برایتان نا آشنا باشد اما دانستن آن برای کسانی که می خواهند فروش محصولات خود را به حداکثر برسانند امری ضروری است. رپورتاژ به عنوان یک تبلیغ برای سایت شما به حساب می آید اما نه به عنوان بنر یا عکس تبلیغاتی. در حالت کلی رپورتاژ را متنی تشکیل می دهد که بیانگر کاملی از ویژگی های وب سایت شما و یا محصول تان باشد. به صورتی که رپورتاژ به عنوان یک لینک در سایت مورد نظر شما مانده و باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد و بر میزان فروش نیز تاثیر خواهد گذاشت. میزبان لینک خدمات رپورتاژ آگهی را به بهترین صورت برای مشتریانش ارائه خواهد داد. می توانید با مراجعه به وب سایت میزبان لینک پکیج مورد نظر خود را سفارش و نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

مزایای رپورتاژ آگهی

در حالت کلی رپورتاژ آگهی باعث بهبود شرایط کلی وب سایت شما شده و افزایش بازدید و رنک گوگل و همچنین سئو شدن وب سایتتان یکی از مزایای آن به شمار می آید. همچنین چنانچه آگهی خود را در سایت های معروف به نمایش بگذارید، باعث افزایش اعتماد مردم نسبت به برند شما خواهد شد. رپورتاژ آگهی سبب کاهش رتبه الکسا شده و این امر هم سایت شما را معروف تر خواهد کرد و هم برند شما شناخته خواهد شد.

یکی از مواردی که بیشترین اهمیت را دارد، نوشتن درست و صحیح و در عین حال زیبای متن آگهی رپورتاژ است چرا که باز نشر مطلب باعث هرچه بهتر نتیجه گرفتن از رپورتاژ آگهی خواهد شد. میزبان لینک این افتخار را دارد که آگهی شما را در چندین وب سایت خبری رنک بالا قرار دهد تا به سرعت شاهد تغییرات در بازدید سایت خود شوید.

بهبود رتبه سایت به وسیله رپورتاژ آگهی

از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی می توان به بهبود رتبه ی سایت اشاره کرد، از عواملی که مهم ترین تاثیر را بر رتبه وب سایت شما خواهد گذاشت، تعداد بازدید از صفحه ی شماست. حتما با قرار دادن آگهی خود در وب سایت های خبری معروف بازدید کنندگان بسیاری از وب سایت شما دیدن خواهند کرد چرا که همه ی بازدید کنندگان وب سایت های خبری به این سایت اعتماد دارند و بر پایه ی آن اعتماد، به لینک ذکر شده در آگهی شما نیز توجه خواهند داشت. همچنین این امر سبب کاهش رتبه الکسای وب سایت شما خواهد شد و وب سایت شما به یک وب سایت برتر تبدیل شده و میزان فروش خود را به حداکثر خواهید رساند. حتما آگهی خود را در وب سایت های خبرگزاری معروف درج کنید. میزبان لینک تمامی وب سایت های معروف را به شما معرفی کرده و آگهی شما را در وب سایت های ذکر شده درج خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی توسط میزبان لینک

نوشتن رپورتاژ آگهی شرایط خاصی دارد که حتما باید رعایت شوند برای مثال در نوشتن متن آن حتما باید دقت لازم را مبذول نمائید تا مورد توجه بازدید کننده قرار گیرد. شرکت ما با در دست داشتن بیش از ۱۰۰ سایت خبرگزاری معتبر و رنک بالا و همچنین ۲ هزار سایت معتبر دیگر با آتورینی بالا، امکان کاهش رتبه ی وب سایت شما را به حداکثر رسانده است. با ثبت سفارش در میزبان لینک آگهی تان در این وب سایت های معتبر قرار گرفته و باعث کاهش رتبه ی وب سایت شما و در نتیجه فروش بیشتر محصولات تان خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت میزبان لینک پکیج های موجود در سایت را مشاهده کرده و پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی نمایند. کلیه ی خدمات رپورتاژ آگهی در شرکت ما به دست کارشناسان زبده انجام می گیرد.

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی قطعا در شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود چرا که سایت های مختلف قیمت های مختلف خود را دارند. قیمت درج آگهی به رتبه سایت مورد نظر و آتورینی سایت بستگی دارد. هر چه رتبه و آتورینی سایت بالا تر باشد، قطعا قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. قیمت سایت های مختلف را می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ما جویا شوید و سایت مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید. همچنین شرکت ما جهت جلب رضایت مشتریانش چندین سایت را در یک پکیج جمع آوری کرده است که با سفارش آگهی شما را در تمامی آن وب سایت ها درج خواهند کرد و با ارائه تخفیف به آن پکیج ها قیمت مقرون به صرفه تری خواهد داشت و هم به دلیل بالا بودن تعداد وب سایت ها حتما شاهد افزایش رتبه ی زود هنگام وب سایت خود خواهید شد.

راه های نوشتن رپورتاژ آگهی

شما خودتان نیز می توانید رپورتاژ آگهی خود را تنظیم کنید که شیوه ی بیان خوب و همچنین علم به این کار لازمه آن است. همچنین باید بدانید که چه کلمه ای را در چه جایی از جمله استفاده کنید تا جمله ی رساتری داشته باشید. جملات نوشته شده را با اعتماد به نفس کامل بنویسید و محصول خود را به بهترین شکل تعریف نمائید و از نوشتن غیر حقیقت بپرهیزید. در نوشته ی خود یک نکته ی بحث برانگیز بنویسید که جلب توجه نماید و از نوشتن متن ساده جداً بپرهیزید چرا که به هیچ عنوان باعث جلب توجه نخواهد شد. همچنین انتخاب سایتی که تا حدودی به وب سایت شما ربط داشته باشد که مخاطبین مشترکی داشته باشید از مهم ترین موارد به حساب می آید. اگر می خواهید متنی بدون ایراد و کاملا جذاب داشته باشید این کار را به کارشناسان شرکت ما بسپارید تا بهترین متن را برای شما آماده کنند.

نکات قابل توجه در رپورتاژ آگهی

از نکاتی که حتما باید مد نظر بگیرید انتخاب نوع وب سایتی است که آگهی تان را به آن می سپارید. چنانچه قصد تبلیغ کالایی را دارید حتما سایت های هم موضوع را در نظر بگیرید اما اگر بهبود رتبه سایت مد نظر شماست، وب سایت های فان و تفریحی بهترین مکان برای تبلیغ شما خواهد بود. همچنین باید در نظر داشته باشید که درج آگهی شما در وب سایت های معتبر جایگاه بهتری ایجاد خواهد کرد و درج آن در وب سایت های ضعیف تغییر چندانی ایجاد نخواهد کرد. می توانید با مراجعه به وب سایت ما از طریق مشاوره با کارشناسان ما اطلاعات کامل تری جویا شوید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

2 دیدگاه