تبلیغ متنی و نکات مربوط به آن؛

سفارش و خرید تبلیغ متنی در سایت

درج تبلیغ متنی در سایت های معتبر و رنکدار فرصتی برای بهتر دیده شدن است. استفاده از تبلیغ متنی روشی با مزایای بسیار و هزینه های کم خواهد بود.

تبلیغ متنی یکی از روش های بسیار اثرگذار برای ورود مخاطبان بیشتر به وب سایت خواهد بود. با استفاده از تبلیغ متنی، سایتی که از طریق دیگر سایت های معتبر به مخاطب عرضه می شود، به مرور از اعتبار بالایی برخوردار خواهد شد.

تبلیغ متنی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روش هایی که می توان برای بالا بردن رنک سایت ها مورد استفاده قرار داد، استفاده از روش تبلیغات متنی است. در این روش سایت هایی را که می خواهند توسط موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل به راحتی پیدا شوند، در سایت های معتبر با رنک بالا معرفی می کنند. در واقع از این روش می توان به عنوان یک بک لینک یا لینک بیلدینگ یاد کرد که لینک یا نام سایت یا یک کلمه ی کلیدی که مرتبط به سایت مورد تبلیغ باشد، به همراه مشخصاتی در زمینه ی سایت یا اطلاعاتی در نیم خط توضیحات، در سایت های معتبر قرار داده می شود و مخاطبان می توانند از این طریق دسترسی به سایت پیدا کرده و با افزایش بازدید، رنک سایت نیز بالا برود.

مزایای استفاده از تبلیغ متنی

استفاد از تبلیغات متنی در سایت های معتبر با رنک بالا از مزایای بسیاری برخوردار است. با استفاده از این روش می توانید به نتایج بهتر و زودتری دست یابید. از طرفی دیگر استفاده از تبلیغات متنی در سایت های پربازدید بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر روش های تبلیغاتی خواهد بود. همچنین با استفاده از تبلیغ متنی و افزایش مخاطبان سایت تبلیغ شده، می توانید سرعت ایندکس سایت را نیز بالا ببرید و از نظر سئو به یک بهبود عالی دست یابید. بهبود رتبه از دیگر مزایای استفاده از تبلیغ متنی در سایت های معتبر است. به طوری که با افزایش میزان کلیک ها و جذب مخاطبان بیشتر به سوی سایتتان، این امکان را دارید که از سوی موتورهای جستجوگر و گوگل، رتبه کسب کنید.

ویژگی های تبلیغ متنی خوب

یک تبلیغ متنی خوب دارای ویژگی های خوبی نیز می باشد. به طور مثال هر چه لینک هایی که شما در سایت های رنک بالا قرار داده اید بیشتر کلیک بخورند و فالو بشوند، از طرف گوگل امتیاز بهتری را کسب می کنید. از طرفی دیگر سایتی که قرار است در آن تبلیغات متنی خود را قرار دهید، باید دارای ایندکس های بیشتری باشد تا نتیجه ی بهتری را در نشان دادن سایت شما ایجاد نماید. قرار دادن تبلیغ متنی شما در کدهای صحیح نیز امری است حائز اهمیت که اگر به درستی انجام نشود نتیجه ی عکس خواهد داد.

سفارش تبلیغات متنی

با توجه به مزایایی که پیش‌تر برشمردیم، امروزه خرید تبلیغات متنی بیش از پیش افزایش یافته و افراد بسیاری به دنبال بهتر دیده شدن سایت خود در میان سیل انبوه مخاطبانشان هستند. هر چند ممکن است هزینه تبلیغات متنی در این میان با اختلافات و نوسانات بسیاری به شما عرضه شود، اما باید به این نکته توجه کنید که اعتبار سایتی که قرار است در آن تبلیغ متنی خود را قرار دهید، بسیار مهم خواهد بود. به همین دلیل قبل از هر اقدامی برای تبلیغات، توصیه می‌کنیم از مراجعه به وبلاگ‌های اسپمر یا سایت‌هایی که با ترفندها و تقلب‌های بسیار به عنوان سایت‌های رنکدار، دامنه‌های فیدخوان یا اکسپایدر شده به شما معرفی می‌شوند، جداً خودداری نمایید.

از طرفی دیگر مدت زمانی که شما قصد دارید لینک سایت خود را برای تبلیغات در سایت‌های معتبر قرار دهید بسیار مهم بوده و هر چند ممکن است هزینه‌ای بیشتر داشته باشد؛ اما تبلیغاتی موفق‌تر محسوب می شود که بک لینک‌های بیشتر و قدیمی‌تر داشته باشد. شاید بتوان به جرأت گفت تبلیغ متنی را می‌توان به عنوان یک تیتر بزرگ از سایت شما و معرفی شما در یک روزنامه دانست. پس خیلی مهم است که تیتر تبلیغاتی خود را در کدام روزنامه با چه اعتباری و با چه تعداد مخاطبانی قرار دهید. میزبان لینک با تجربه ای طولانی و کادری حرفه ای این کار را برای شما انجام داده و تبلیغات متنی شما را در معتبرترین سایت های روز قرار می دهد. از این رو می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با ما، با سایت و خدماتی که در این زمینه ارائه می‌دهیم بیشتر آشنا شوید.

میزبان لینک به صورت حرفه ای و اختصاصی تبلیغ متنی ارائه می دهد ، جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

جهت سفارش بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و دریافت مشاوره برای خرید هر نوع تبلیغات با شماره ثابت 02133529539 یا 09301909898 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مشتریان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09129318392 مدیریت در تماس باشید.

5 دیدگاه